AVÍS ALUMNES 1r BATXILLERAT. REUNIÓ INFORMATIVA DIA 10 DE SETEMBRE

Davant la nova normativa sobre les assignatures en 1r de batxillerat, apareguda el dia 21 de juliol, alguns alumnes hauran de modificar la seua matrícula inicial. Per això se'ls convoca dijous dia 10 de setembre a les 10h en la Sala d'Usos Múltiples per explicar-los els canvis i procedir a la rematriculació.

En tot cas, les matèries troncals passen a ser de 4 hores i no canvia la seua distribució, per la qual cosa es respectarà la matrícula original. El canvi s'ha produit en les matèries específiques. Els alumnes cursaran 2 assignatures específiques de 3 hores cada una.

Cambios respecto al próximo curso anunciados por la Consellería

El pasado miércoles 15 de julio la cúpula directiva educativa de la nueva Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport convocó una reunión con los Directores de los centros públicos de secundaria y primaria de la provincia de Valencia. Hizo lo propio con las otras dos provincias en días consecutivos. El Conseller explicó en líneas generales sus intenciones políticas y el Subsecretario de educación concretó las modificaciones que se están planteando ya sobre la aplicación de la LOMCE, que nos afectan y que consisten en:

- La LOMCE se sigue implantando para el próximo curso en los términos que ya estaba establecido, en los cursos de 1ESO, 3ESO y 1BATX.
- No se toca nada de lo que dice el Decreto LOMCE respecto a la ESO.
- Se modifica el Decreto LOMCE respecto al bachillerato en estos términos:

* No hay ningún cambio sobre las materias troncales comunes.
* Las 3 materias troncales de modalidad pasan ahora a ser de 4 horas (tal y como estaban en la LOE).
* Las 3 materias específicas pasan a ser ahora 2, a elegir de un mismo bloque de materias, aunque algunas podrían ser de 2 horas y otras de 3.

Procediment inici de curs 2015/2016

(Subjecte a canvis sobrevinguts d’última hora)

DIA 11 setembre

• 8:30 Entrada alumnes  1r ESO. Es quedaran amb el tutor fins a les 12:30.
  • 9:30 Presentació alumnes 2n ESO.
  • 10:30 Presentació alumnes 3r ESO
  • 11:00 Presentació alumnes 4t ESO
  • 11:30 Presentació 1r Batxillerat
  • 12:30 Presentació 2n Batxillerat
  • 13:00  Presentació  Cicles Formatius

Actes de final del curs 2014-205

Dies 8-10 de juny

Actes diversos. Consulteu calendari en web

Dia 11 de juny

• Des de les 9:00 Diverses activitats: teatre, coreografies, esport, etc.

• 11:00 L’AMPA repartirà orxata a l’alumnat.

• 17:00 Lliurament premis.

• 17:30 Acte de comiat de 4t d'ESO.

• 18:30: Inauguració exposició ceràmica conjunta Primària i 1r ESO.

• 19:00 Concert conjunt alumnes de 6é Primària i de 2n i 4t ESO

• 20:30 SOPAR DE FINAL DE CURS

CALENDARI DE FINAL DE CURS I AUTORITZACIÓ D’ENTREGA DEL BUTLLETÍ DE NOTES

• Entrega de butlletins de notes als pares, mares o tutors legals: Es farà l’entrega de butlletins el divendres 12 de juny a les 10:00 en l’aula del tutor/a (els pares o mares que no puguen arreplegar els butlletins poden autoritzar l’alumne amb full de consergeria).

• Atenció a famílies i alumnes: Es farà el divendres 12 de juny de 10:00 a 13:00 i serà en el departament de l’assignatura de cada professor.

• Final de curs 2014/15: Les classes del curs finalitzaran el dimecres 10 de juny. El dimecres 10 i el dijous 11 s’organitzaran activitats de final de curs, com la graduació dels alumnes de 4t d’ESO i el sopar entre altres. Es donaran detalls de les activitats a través de la pàgina Web del centre.

• Inici de curs 2015/16: El començament del nou curs no ha sigut comunicat per la Conselleria encara. S’informarà el més prompte possible a través de la pàgina Web del centre.

United Kingdom Bookmaker CBETTING claim Coral Bonus from link.