Concert de Nadal

Els alumnes de 2n, 3r i 4t d'ESO, dirigits pels professors Joan B. Boïls i Vicent Ibáñez, us conviden al Concert de Música amb el que celebrarem l'arribada dels Nadals.
La programació del concert és:

2 ESO B / 2 ESO C

ZOMBIE The Cranberries 4’20’’
TANTO LA QUERÍA Andy & Lucas 5’10’’

2 ESO D / PLURILINGÜE
PANGEA J. L. Salas 2’40’’

ROCK José Palazón 2’52’’

2 ESO A
BIG BIG WORLD Emidia 3’00’’

2 ESO A / 2 ESO PLURILINGÜE
POU Banda Sonora Joc 1’40’’

3 ESO BD
TU ES FOUTÚ In-Grid 3’40’’

3 ESO C / 2 ESO PLURILINGÜISME
IMAGINE John Lennon 2’45’’

4 ESO ABCD
WAKE ME UP AVICII 4’10’

GRENADE Bruno Mars 3’00’’

SANTA NIT Nadalenca Popular 2’00’’

LOS PECES EN EL RÍO Nadalenca Popular 1’30’’

La hora del código

La próxima semana nuestro centro participará en el evento interacional "La hora del código", es una introducción de una hora a la ciencia computacional, diseñada para desmitificar la programación y demostrar que cualquiera puede aprender los conceptos básicos.

Cada estudiante debe tener la oportunidad de aprender ciencias computacionales. Ayuda a fomentar las habilidades de resolución de problemas, la lógica y la creatividad. Al introducirlos tempranamente a los estudiantes, a las ciencias computacionales, tendrán una base para el éxito en cualquier carrera del siglo XXI. Más información en "La hora del código"

(Cuando se inicia el vídeo es posible activar los subtítulos en el icono de la rueda dentada que aparece)

Pruebas Nivel Básico A2 Inglés y Francés

El centro va a realizar las pruebas homologadas de Nivel Básico A2 para los idiomas de inglés y francés dirigida a todos aquellos alumnos interesados en obtener el título.

Las pruebas se llevarán a cabo según este calendario y horario:
  • Nivel A2 inglés: 27 de enero de 2015 de 11:35 a 13:25, aula SUM.
  • Nivel A2 francés: 29 de enero de 2015 de 11:35 a 13:25, aula SUM.

Los requisitos de los alumnos para participar en las pruebas son:
  • Estar matriculado en el centro en ESO, Bachillerato o Ciclos.
  • Cumplir 16 años o más en el 2015, es decir, haber nacido en 1999 o antes.

Si cumples los requisitos, para participar en la prueba debes INSCRIBIRTE en la secretaría del centro. El plazo para inscribirse ya ha comenzado, y acaba el viernes 19 de diciembre de 2014.

Si necesitáis saber más cosas, como los contenidos de la prueba o la forma de la misma, podéis poneros en contacto con las profesoras Chelo Labuiga de francés o Raquel Tejeda de inglés.

GenerArte

1ª Reunió del grup que treballarà a GenerArte, programa de col·laboració de l'IES Font de Sant Lluis i la Junta Municipal de Russafa.

generarte

Calendari de final del 1er trimestre / Autorització entrega bulletins

• Entrega de butlletins de notes als pares, mares o tutors legals: Es farà l’entrega de butlletins el divendres 28 de novembre a les 11:15 en l’aula del tutor/a (els pares o mares que no puguen arreplegar els butlletins poden autoritzar l’alumne amb full d'autorització de consergeria).

A partir de les 11:05 els alumnes d’ESO i de batxillerat no tindran classe i podran eixir del centre aqueix dia.

• Atenció a famílies i alumnes: Es farà el divendres 28 de novembre de 11:30 a 13:30 i serà en el departament de l’assignatura de cada professor.

• Consulta de les notes a través de la pàgina WEB: A partir del divendres 28 de novembre.

• Vacances de Nadal: Des del 23 de desembre fins al 6 de gener ambdós inclosos. Els alumnes s’incorporaran el dia 7.

El dilluns 22 de desembre, per ser l’últim dia abans de les vacances, hi haurà horari especial d’activitats i no hi haurà classes de vesprada.

Voluntariat

voluntariat

Ja han començat a fer-se grups interactius en 2n ESO. Els voluntaris han començat a treballar a les aules en col·laboració amb els professors i els alumnes.

Gràcies a tots pel seu esforç.

Obertura de la biblioteca a les vesprades i classes de repàs

Gràcies al treball de mares i pares voluntaris, la biblioteca estarà oberta dimarts i dijous entre les 16 i les 18 h., a partir del dia 7 d'octubre. Els alumnes podran usar els ordinadors i seran assessorats en els seus treballs i estudi per les voluntàries Mercedes Herbás i Marisol Tomás.

A més, començaran el mateix dia les classes de repàs de matemàtiques per a l'alumnat que vulga assistir-hi, previa autorització del seu professor de matemàtiques. Les classes seran impartides pel voluntari Vicente de Juan, economista i membre del Consell Escolar de l'institut.

Esperem que aprofiteu responsablement esta oportunitat que ens oferiexen pares i mares desinteressats.
United Kingdom Bookmaker CBETTING claim Coral Bonus from link.