Implantación del horario intensivo

A partir de este curso se va a poner en marcha el horario intensivo. Las clases comenzarán a las 8 de la mañana, y se suprimen las clases de las tardes de los lunes y miércoles. Se entregará a los alumnos el nuevo horario con los detalles concretos el día de la presentación.

Fira del llibre usat

El proper 16 de setembre a partir de les 16h tindrà lloc la fira del llibre usat al nostre centre.

AVÍS ALUMNES 1r BATXILLERAT. REUNIÓ INFORMATIVA DIA 10 DE SETEMBRE

Davant la nova normativa sobre les assignatures en 1r de batxillerat, apareguda el dia 21 de juliol, alguns alumnes hauran de modificar la seua matrícula inicial. Per això se'ls convoca dijous dia 10 de setembre a les 10h en la Sala d'Usos Múltiples per explicar-los els canvis i procedir a la rematriculació.

En tot cas, les matèries troncals passen a ser de 4 hores i no canvia la seua distribució, per la qual cosa es respectarà la matrícula original. El canvi s'ha produit en les matèries específiques. Els alumnes cursaran 2 assignatures específiques de 3 hores cada una.

Cambios respecto al próximo curso anunciados por la Consellería

El pasado miércoles 15 de julio la cúpula directiva educativa de la nueva Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport convocó una reunión con los Directores de los centros públicos de secundaria y primaria de la provincia de Valencia. Hizo lo propio con las otras dos provincias en días consecutivos. El Conseller explicó en líneas generales sus intenciones políticas y el Subsecretario de educación concretó las modificaciones que se están planteando ya sobre la aplicación de la LOMCE, que nos afectan y que consisten en:

- La LOMCE se sigue implantando para el próximo curso en los términos que ya estaba establecido, en los cursos de 1ESO, 3ESO y 1BATX.
- No se toca nada de lo que dice el Decreto LOMCE respecto a la ESO.
- Se modifica el Decreto LOMCE respecto al bachillerato en estos términos:

* No hay ningún cambio sobre las materias troncales comunes.
* Las 3 materias troncales de modalidad pasan ahora a ser de 4 horas (tal y como estaban en la LOE).
* Las 3 materias específicas pasan a ser ahora 2, a elegir de un mismo bloque de materias, aunque algunas podrían ser de 2 horas y otras de 3.

Procediment inici de curs 2015/2016

(Subjecte a canvis sobrevinguts d’última hora)

DIA 11 setembre

• 8:30 Entrada alumnes  1r ESO. Es quedaran amb el tutor fins a les 12:30.
  • 9:30 Presentació alumnes 2n ESO.
  • 10:30 Presentació alumnes 3r ESO
  • 11:00 Presentació alumnes 4t ESO
  • 11:30 Presentació 1r Batxillerat
  • 12:30 Presentació 2n Batxillerat
  • 13:00  Presentació  Cicles Formatius

United Kingdom Bookmaker CBETTING claim Coral Bonus from link.