VI CONCURSO DE FOTOGRAFÍA MATEMÁTICA

El departamento de matemáticas del IES Fuente de San Luís convoca el VI concurso de fotografía matemática con las siguientes bases:

1. Pueden participar todos los alumnos matriculados en el IES Fuente de San Luís durante el presente curso 15­/16.
  2. Las fotografías, originales, en blanco y negro o en color, en papel, tendrán un tamaño de 13x18. Cada fotografía se presentará montada sobre una cartulina A4, con un título y un pie de foto visible, que ponga de manifiesto el contenido matemático de la misma.
  3. Cada participante podrá presentar un máximo de tres fotografías al concurso.
  4. El plazo de presentación de fotografías acabará el 15 de abril de 2016. Junto a las fotografías montadas se entregará, en papel aparte, los datos del participante y una copia digital de las mismas, en lápiz de memoria o por correo electrónico.
  5. Las fotografías recibidas serán expuestas en el centro y publicadas en Maremagnum, la revista digital del instituto. Durante el tiempo de exposición, los asistentes podrán votar su fotografía favorita. La ganadora por votación popular recibirá el Premio del Público. Este premio no podrá acumularse a los premios del jurado.
  6. LOS PREMIOS SON: PRIMERO , SEGUNDO , Y DEL PÚBLICO Y consistirán en un diploma, un incremento en la nota de 0.5 en la tercera evaluación y los libros de la asignatura de Matemáticas del próximo curso. Y si el IES dispone de recursos, un cheque regalo.

ELECCIONS PER RENOVAR EL CONSELL ESCOLAR

IMG 0405El dia 26 de novembre se celebren les eleccions a la renovació de la 1a meitat del Consell Escolar. Els pares podran votar des de les 9:00 a les 14:00 i des de les 16 a les 18:00 en la mesa electoral que es trobarà al vestíbul..

PROCEDIMENT PER A VOTAR DE MANERA NO PRESENCIAL.
Els representants legals dels alumnes podran votar, sense haver d'anar al centre, de la manera següent:
Entre els dies 23 i 26 de novembre, abans de les 18:00, qualsevol persona, o per correu ordinari podrà entregar en el centre, en consergeria, a nom del director, un sobre que  contindrà:
  • fotocòpia del DNI, NIE o passaport, amb signatura manuscrita que ha de coincidir amb la del document d'identitat.
  • un sobre en blanc i tancat que inclourà la papereta de vot.

PREMIS EXTRAORDINARIS D'ESO 2015

Les alumnes Huiyi Fu i Carmen Caridad García Díaz han obtingut el premi extraordinari al millor expedient d'ESO en el País Valencià.

Enhorabona!!!

CALENDARI DE FINAL DEL PRIMER TRIMESTRE I AUTORITZACIÓ D’ENTREGA DEL BUTLLETÍ DE NOTES

• Entrega de butlletins de notes als pares, mares o tutors legals: Es farà l’entrega de butlletins el dimecres 9 de desembre a les 3:30 de la vesprada en l’aula del tutor/a (els pares o mares que no puguen arreplegar els butlletins poden autoritzar l’alumne amb aquest full).
  • Atenció a famílies i alumnes: Es farà el dimecres 9 de desembre de 3:30 a 5:30 i serà en el departament de l’assignatura de cada professor.

• Consulta de les notes a través de la pàgina WEB: A partir del dimecres 9 de desembre.
  • Vacances de Nadal: Des del 23 de desembre fins al 6 de gener ambdós inclosos. Els alumnes s’incorporaran el dia 7.

El dilluns 21 y el dimarts 22 de desembre, hi haurà activitats de Nadal en les últimes hores del matí, però hi haurà classe normal els dos dies durant les primeres hores.

CAMPEÓ D'ESPANYA D'ESCALADA VETERANS

El nostre company Gonzalo Panzano del departament d'Árts Plàstiques ha estat campió d'Espanya de Veterans en la disciplina d'escalada al "Rally els Terradets" a Lleida en la pujada a "les Bagasses". Des d'açì volem donar-li la nostra enhorabona.

IMG 1881  IMG2

Implantación del horario intensivo

A partir de este curso se va a poner en marcha el horario intensivo. Las clases comenzarán a las 8 de la mañana, y se suprimen las clases de las tardes de los lunes y miércoles. Se entregará a los alumnos el nuevo horario con los detalles concretos el día de la presentación.

United Kingdom Bookmaker CBETTING claim Coral Bonus from link.