OLIMPIADA DE ECONOMIA 2016

Este sábado, 16 de abril, se celebró en la Universidad de Valencia la Olimpiada de Economía, a la que se han presentado algunos de nuestros alumnos de 2º Bachillerato-Humanístico.

Les damos las gracias y les deseamos la mejor suerte en el concurso a todos ellos.

2016-OLIMPIADA DE ECONOMIA

PUBLICADO EL CALENDARIO DE ADMISIÓN Y MATRÍCULA CURSO 2016/17

CONFIRMACIÓN DE PLAZA DE PRIMARIA A SECUNDARIA

No es necesario realizar ninguna confirmación de plaza este año. El alumnado procedente de primaria tiene reservada plaza en el centro adscrito de secundaria, independientemente de que solicite plaza en otro centro. Si desea realizar un cambio de programa lingüístico, debe comunicarlo cuanto antes en el centro de primaria. Matrícula alumnos adscritos de primaria: del 27 al 30 de junio. Los sobres de matrícula serán entregados en el centro de primaria y en ellos aparecerá día y hora de matrícula de cada alumno.

ADMISIÓN Y MATRÍCULA OFERTA GENERAL ESO Y BACHILLERATRO Este año el proceso de admisión y matrícula es único (no hay proceso extraordinario).

• Presentación de solicitudes: del 23 de mayo al 2 de junio
  • Listas provisionales: 11 de julio
  • Reclamaciones ante la dirección del centro: del 11 al 13 de julio
  • Listas definitivas: 19 de julio
  • Matrícula alumnos oferta general: del 21 al 28 de julio

ADMISIÓN Y MATRÍCULA OFERTA GENERAL CICLOS FORMATIVOS

Aún no se ha publicado ninguna información por parte de la Conselleria.

ASISTENTES TELEMÁTICOS Y NORMATIVA

AVÍS

Les deficiències que es puguen observar en el funcionament d'accessos i telèfon es deuen a la manca de conserges en el centre durant tot el curs.

Perdonen les molèsties.

1er premi al 19 Concurs de Música de Cambra de l’Alcora

Dos dels nostres alumnes de 2n de Batxillerat, Mar Pans i Álvaro Tatay, han guanyat el primer premi al 19 Concurs de Música de Cambra de l’Alcora que organitza l’Institut Ximén d’Urrea i la Caixa Rural d’eixa població castellonenca.

Dimarts ens oferiren les seues obres i el seu treball al nostre institut, dimecres participaren en la fase de selecció i dissabte a la vesprada-nit es va portar a terme la final en la que intervingueren a més un quartet de corda de Catarroja, un quartet de trombons de Borriana i un quintet de vent de Rafelbunyol.

Un merescut premi al seu esforç. A l’esforç al llarg de setmanes per preparar esta actuació i a l’esforç continu de compaginar els estudis musicals i els estudis a l’institut.

Enhorabona als dos.

CALENDARI DE FINAL DEL SEGON TRIMESTRE 2016 I AUTORITZACIÓ D’ENTREGA DEL BUTLLETÍ DE NOTES

• Entrega de butlletins de notes als pares, mares o tutors legals: Es farà l’entrega de butlletins el dilluns 14 de març a les 3:30 de la vesprada en l’aula del tutor/a (els pares o mares que no puguen arreplegar els butlletins poden autoritzar l’alumne amb full d'autorització).
  • Atenció a famílies i alumnes: Es farà el dilluns 14 de març de 3:30 a 5:30 i serà en el departament de l’assignatura de cada professor.

• Vacances de Falles: Des del 16 fins al 20 de març ambdós inclosos. Els alumnes s’incorporaran el dia 21 (el dia 15 pot ser festiu, però està pendent de confirmació per part de la Conselleria d’Educació).

• Vacances de Setmana Santa: Des del 24 de març fins al 4 d’abril ambdós inclosos. Els alumnes s’incorporaran el dia 5 d’abril.

Curs de Millora de la condició física i la salut

Ja ha començat el curs de Millora de la condició física i salut, per a professors, pares i mares d'alumnes. El fem els dimecres a les 17:00 hores al gimnàs del centre. Esteu convidats. Adjuntem un xicotet programa dels objectius del curs.

Objectius:
- Millorar de la resistència aeròbica.
- Incrementar la flexibilitat.
- Treballar musculatura de cames i columna.
- Millorar l'equilibri.
- Reduir l'estrés i l'ansietat.
- Previndre enfermetats osteo-articulars i cardiovasculars.
- Mantindre el pes corporal adequat.
- Millorar la imatge corporal.

United Kingdom Bookmaker CBETTING claim Coral Bonus from link.