Benvinguda Alumnes Inici Curs - Dijous 8 setembre

La benvinguda de l'alumnat es realitzarà de manera organitzada. En primer lloc acudirán a la SUM (Sala d'Usos Múltiples) on serán rebuts per l'equip directiu i els tutors de cadascun dels grups. A continuació acudirán a la seua aula on se'ls informarà de l'horari, normes de convivència i altres qüestions.

HORARI

HORA CURSOS
8:30 h 1 ESO
9:30 h 2 ESO
10:00 h 3 ESO
10:30h 4 ESO
11:00 h 1 i 2 BATXILLERAT
11:30 h Cicles Formatius

Xarxallibres: Ampliación del plazo de Presentación de solicitudes

AMPLIACIÓ DEL TERMINI DE PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS DE PARTICIPACIÓ EN EL BANC DE LLIBRES CURS 2016-2017

Atenent les necessitats dels centres docents, s'amplia fins al pròxim dia 11 de juliol inclusivament, el termini perquè les famílies presenten la sol·licitud de participació en el banc de llibres del centre i l'entrega de llibres i material curricular.

AMPLIACIÓN DEL PLAZO DE PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES DE PARTICIPACIÓN EN EL BANCO DE LIBROS CURSO 2016-2017

Vistas las necesidades de los centros docentes, se amplía hasta el próximo día 11 de julio inclusive, el plazo para que las familias presenten la solicitud de participación en el banco de libros del centro y la entrega de libros y material curricular.

COMUNICAT DE LA DIRECCIÓ SOBRE EL BANC DE LLIBRES QUE OBLIGA A CONSTITUIR LA CEICE

Comuniquem a les famílies que vulguen acollir­se al programa Banc de Llibres que hi ha poques probabilitats que el lot de llibres que entreguen a final de curs puga ser compensat per un lot equivalent per al curs següent, ja que les editorials, aprofitant la implantació de la llei Wert, canvien els llibres de cada assignatura, d'acord amb els canvis de currículum, de manera que, per exemple, el llibre de Geografia i Història en ESO és nou i cap alumne pod disposar­ne actualment. Els llibres de Geografia i de Història de 2n ESO del curs actual queden obsolets i, per tant, no valen per al curs 2016­ / 17.

Per altra banda, no sabem la quantitat d'alumnes que participaran en el Banc de Llibres i, per tant, si hi haurà llibres suficients per a tots.

Per això, i per estalviar estos problemes, considerem que és convenient usar una tableta electrònica, tal com estem fent en els dos cursos últims. De fet, la línia estratègica de l'institut consisteix a anar eliminant llibres de text de format tradicional per materials informàtics.

La inversió en una tableta electrònica permet que l'alumne treballe amb materials informàtics, la qual cosa simplifica la gestió i el preu del material escolar. Una tableta val per a tota l'ESO i els estudis posteriors.

Continuar leyendo

RECEPCIÓ DE LLIBRES DE TEXT I MATERIAL CURRICULAR PER A FORMAR EL BANC DE LLIBRES

D'acord amb les instruccions rebudes de la CEICE, l'institut està obligat a crear un banc de llibres que gestionarà un professor anomenat per la direcció i una comissió de voluntaris sorgida del Consell Escolar.

Per a posar en marxa el banc de llibres el procediment serà el següent::

1. Llibres que han estat finançats pel programa Xarxa Llibres. Les famílies complimentaran, prèviament a l'entrega de llibres, un formulari telemàtic i entregaran els llibres el dia 17 de juny entre les 9:00 i les 13:00 en el despatx de direcció del centre.
  2. Famílies que volen participar en el banc de llibres, però no han participat en el programa Xarxa Llibres: Entregaran els llibres en la sala de l'AMPA el dilluns 20 de juny entre les 9:00 i les 13:00.

La direcció del centre, d'acord amb l'AMPA, aprofita l'ocasió per recordar que la millor inversió en material escolar és una tableta electrònica, ja que permet treballar amb material informàtic. El centre ha estat dotat amb WIFI per tal de facilitar­ho.

Treball Dia del llibre - 1er ESO C

Treball realitzat en la 3a avaluació sobre la poesia.

Esperem que vos agrade. Ells s'ho han passat bomba, han treballat moltíssim i estan encantats amb el resultat.

United Kingdom Bookmaker CBETTING claim Coral Bonus from link.