Actes de final del curs 2014-205

Dies 8-10 de juny

Actes diversos. Consulteu calendari en web

Dia 11 de juny

• Des de les 9:00 Diverses activitats: teatre, coreografies, esport, etc.

• 11:00 L’AMPA repartirà orxata a l’alumnat.

• 17:00 Lliurament premis.

• 17:30 Acte de comiat de 4t d'ESO.

• 18:30: Inauguració exposició ceràmica conjunta Primària i 1r ESO.

• 19:00 Concert conjunt alumnes de 6é Primària i de 2n i 4t ESO

• 20:30 SOPAR DE FINAL DE CURS

CALENDARI DE FINAL DE CURS I AUTORITZACIÓ D’ENTREGA DEL BUTLLETÍ DE NOTES

• Entrega de butlletins de notes als pares, mares o tutors legals: Es farà l’entrega de butlletins el divendres 12 de juny a les 10:00 en l’aula del tutor/a (els pares o mares que no puguen arreplegar els butlletins poden autoritzar l’alumne amb full de consergeria).

• Atenció a famílies i alumnes: Es farà el divendres 12 de juny de 10:00 a 13:00 i serà en el departament de l’assignatura de cada professor.

• Final de curs 2014/15: Les classes del curs finalitzaran el dimecres 10 de juny. El dimecres 10 i el dijous 11 s’organitzaran activitats de final de curs, com la graduació dels alumnes de 4t d’ESO i el sopar entre altres. Es donaran detalls de les activitats a través de la pàgina Web del centre.

• Inici de curs 2015/16: El començament del nou curs no ha sigut comunicat per la Conselleria encara. S’informarà el més prompte possible a través de la pàgina Web del centre.

COMUNICADO SOBRE EL CAMBIO DE HORARIO CURSO 2015/16

Hoy viernes 15 de mayo de 2015 se ha realizado el escrutinio de la votación sobre el cambio de horario junto con representantes del AMPA, de profesores y de alumnos.

Padres/Madres, Alumnos y Profesores se han manifestado, cada uno de los grupos por separado, a favor del cambio de horario. Así mismo, el horario más votado en conjunto ha sido la opción 1. Se adjuntan las actas de las tres votaciones.

Ver actas

Por tanto, para el curso 2015/16 ha sido aprobado el cambio de horario a la opción 1, que se adjunta en la primera pestaña de este documento:

Sólo falta aprobar el cambio en el Consejo Escolar y el trámite de la solicitud oficial a la Conselleria de educación , que previsiblemente será favorable. Se avisará cuando se confirme definitivamente.

LA DIRECCIÓN

CONVOCATÒRIA PER A PARES/MARES DE L'INSTITUT I PARES/MARES D'ESCOLES ADSCRITES AMB PLAÇA CONFIRMADA

Quedeu convocats el dimarts dia 12 de maig a les 17'30, a la Sala d'Usos Múltiples de
l'IES Fuente de San Luis per tal de tractar dos assumptes d'interés de cara al pròxim curs:
  1. Ús de tabletes electròniques a les classes. S'explicarà als pares d'alumnes nous, i als que ho desitgen, el funcionament amb tabletes i la política de l'AMPA en este assumpte.
  2. Possible canvi d'horaris. Les possibilitats alternatives en els horaris s'adjunten darrere.  Este punt, que també es votarà en referèndum entre alumnat i professorat, es podrà votar ja en finalitzar la sessió, i fins al divendres 15 de maig a les 10:30.

CONVOCATORIA PARA PADRES/MADRES DEL INSTITUTO I PADRES/MADRES DE ESCUELAS ADSCRITAS CON  PLAZA CONFIRMADA

Quedan convocados el martes dia 12 de mayo a les 17'30, en la Sala de Usos Múltiples del IES Fuente de San Luis para de tratar dos asuntos de interés de cara al próximo curso:

1. Uso de tabletas electrónicas en las clases. Se explicarà a los padres de nuevos alumnos, y a los que lo deseen, el funcionamiento con tabletas y la política del AMPA en este asunto.
  2. Posible cambio de horarios. Las posibilidades alternativas en los horarios se adjuntan detrás.  Este punto, que también se votará en referéndum entre alumnado y profesorado, se podrá votar ya al acabar la sesión, y hasta el viernes 15 de mayo a las 10:30

Concurs del Dia del Llibre

Els premiats al Concurs del Dia del Llibre (23 d'abril) són:

1ª Categoria (1 i 2 ESO):

• MIRIAM CALVO NAVAS (1RA)
  • AROA GARCIA ROMAN (1RA)
  • CELIA PAREDES HERVAS (1RA)

2ª Categoria (3 i 4 ESO):

• PAU ABRIL VARGAS ( 3RC)
  • JUAN CRIADO VIVO (3RC)
  • PABLO DAVIA ARENAS (3RC)
  • MARCOS DURA GIMENO (3RC)
IMG 7444 IMG 7443
United Kingdom Bookmaker CBETTING claim Coral Bonus from link.