Entrega de notas 22/12/2016

Informamos de que la entrega de notas de secundaria y bachillerato de la primera evaluación será mañana jueves 22 a las 12 horas.

Entrega de notas 22/12/2016

Pruebas homologadas para obtención nivel básico de inglés y francés

Los alumnos de  4º ESO, bachillerato y ciclos formativos, tienen la opción de presentarse en el centro, a las pruebas para la obtención del nivel básico de inglés y francés. Para solicitarlas, deben rellenar un impreso en secretaría, antes del 22 de diciembre.

Las fechas de las pruebas serán:
  • inglés: martes 31 de enero a las 10:00h.
  • francés: 16 de febrero a las 11:20h.
En función del número de candidatos que se inscriban, la prueba de expresión oral de inglés se haría ese mismo día o bien se convocaría para los días siguientes.

Los alumnos que superen la prueba, deberán abonar en secretaría 13,80 euros para obtener el certificado.

REUNIÓ INICI DE CURS

Estimats pares i mares

En primer lloc volem donar-vos la benvinguda al nou curs escolar 2016-2017.

Us convoquem a la reunió d’inici de curs amb els tutors dels vostres fills i filles el dia 10 d’octubre en el següent horari:

• 1r ESO i 2n ESO a les 18:00 h a la sala multiusos.

• 3r ESO i 4t ESO a les 18:15 h a la sala multiusos.

• Batxillerat a les 18:30 h a la sala multiusos.

• Cicles Formatius a les 18:30 h a la sala multiusos.

Us recordem la importància de la vostra assistència, ja que es tractaran temes d’interés pel bon funcionament del curs.

Agraïm de bestreta la vostra col·laboració.

Atentament la direcció.

Circular

Xarxallibres: Ampliación del plazo de Presentación de solicitudes

AMPLIACIÓ DEL TERMINI DE PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS DE PARTICIPACIÓ EN EL BANC DE LLIBRES CURS 2016-2017

Atenent les necessitats dels centres docents, s'amplia fins al pròxim dia 11 de juliol inclusivament, el termini perquè les famílies presenten la sol·licitud de participació en el banc de llibres del centre i l'entrega de llibres i material curricular.

AMPLIACIÓN DEL PLAZO DE PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES DE PARTICIPACIÓN EN EL BANCO DE LIBROS CURSO 2016-2017

Vistas las necesidades de los centros docentes, se amplía hasta el próximo día 11 de julio inclusive, el plazo para que las familias presenten la solicitud de participación en el banco de libros del centro y la entrega de libros y material curricular.

COMUNICAT DE LA DIRECCIÓ SOBRE EL BANC DE LLIBRES QUE OBLIGA A CONSTITUIR LA CEICE

Comuniquem a les famílies que vulguen acollir­se al programa Banc de Llibres que hi ha poques probabilitats que el lot de llibres que entreguen a final de curs puga ser compensat per un lot equivalent per al curs següent, ja que les editorials, aprofitant la implantació de la llei Wert, canvien els llibres de cada assignatura, d'acord amb els canvis de currículum, de manera que, per exemple, el llibre de Geografia i Història en ESO és nou i cap alumne pod disposar­ne actualment. Els llibres de Geografia i de Història de 2n ESO del curs actual queden obsolets i, per tant, no valen per al curs 2016­ / 17.

Per altra banda, no sabem la quantitat d'alumnes que participaran en el Banc de Llibres i, per tant, si hi haurà llibres suficients per a tots.

Per això, i per estalviar estos problemes, considerem que és convenient usar una tableta electrònica, tal com estem fent en els dos cursos últims. De fet, la línia estratègica de l'institut consisteix a anar eliminant llibres de text de format tradicional per materials informàtics.

La inversió en una tableta electrònica permet que l'alumne treballe amb materials informàtics, la qual cosa simplifica la gestió i el preu del material escolar. Una tableta val per a tota l'ESO i els estudis posteriors.

Continuar leyendo

RECEPCIÓ DE LLIBRES DE TEXT I MATERIAL CURRICULAR PER A FORMAR EL BANC DE LLIBRES

D'acord amb les instruccions rebudes de la CEICE, l'institut està obligat a crear un banc de llibres que gestionarà un professor anomenat per la direcció i una comissió de voluntaris sorgida del Consell Escolar.

Per a posar en marxa el banc de llibres el procediment serà el següent::

1. Llibres que han estat finançats pel programa Xarxa Llibres. Les famílies complimentaran, prèviament a l'entrega de llibres, un formulari telemàtic i entregaran els llibres el dia 17 de juny entre les 9:00 i les 13:00 en el despatx de direcció del centre.
  2. Famílies que volen participar en el banc de llibres, però no han participat en el programa Xarxa Llibres: Entregaran els llibres en la sala de l'AMPA el dilluns 20 de juny entre les 9:00 i les 13:00.

La direcció del centre, d'acord amb l'AMPA, aprofita l'ocasió per recordar que la millor inversió en material escolar és una tableta electrònica, ja que permet treballar amb material informàtic. El centre ha estat dotat amb WIFI per tal de facilitar­ho.

Treball Dia del llibre - 1er ESO C

Treball realitzat en la 3a avaluació sobre la poesia.

Esperem que vos agrade. Ells s'ho han passat bomba, han treballat moltíssim i estan encantats amb el resultat.

United Kingdom Bookmaker CBETTING claim Coral Bonus from link.